kör igång bloggen igen :)



HEJSAN allesammans, var ett bra tag sen jag skrev sist.
Har som sagt slutat med min ROA kur ( 14 februari) och då medicinen fortsätter verka i 2 mån till så blev
jag precis helt fri ifrån medicinen, skönt det !





Tänkte att jag skulle börja uppdatera lite igen om hur prerioden efter kuren kommer se ut,
alltså hur ansiktet kommer reagera & om det sker några förändringar.
ska även posta bilder & svara på frågor som kommer in samt tipsa om behandlingar / produkter

precis som vanligt med andra ord, hoppas det går bra för alla er där ute


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Jag har en fråga - jag ska börja med roaccutan ganska precis en månad innan jag tar studenten... Och min fråga är om det är trovärdigt att en eventuell uppblossning kommer innan detta eller om jag kan ha otur och få uppblossningen precis på studenten(efter 1 mån)?

2011-05-06 @ 09:22:11
Postat av: sandra

Hej!

Jag har fårr Roa utskrivet och är så rädd, jag vill bli kvitt aknen, men vet inte vad jag ska ta mig till.

Är du röd i din hy fortfarande?

mvh sandra

2013-03-26 @ 09:21:00
Postat av: rädd

Hej!
Jag har precis slutat min kur för en vecka sen. Jag är väldigt rädd och orolig att mina röda streck i ögonen aldrig kommer försvinna. Hur har det blivit för dig? Jag läste att du tog clear eyes men använder du det fortfarande? Har hört att det inte är så bra att ta?

2013-06-10 @ 10:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0