DAGS FÖR LITE BILDER!

Får börja med att säga att det har varit en otrolig resa kan inte ens greppa hur mycket mitt ansikte har förvandlats på bara några fjuttiga månader,
har bara ett halvt paket med tabletter kvar sen så är jag slutbehandlad ! :)


Så här ser jag ut nu :

VÄNSTER SIDA


HÖGER SIDA


kan ni fatta
att jag inte har en uns smink på mej där?
Jag kan inte greppa det alls fick stå och dubbel titta i spegeln för att verkligen kolla så ja inte hade nått smink på mej & det hade jag inte ♥






Kommentarer
Postat av: Rebecka

GRATTIS! :) Du ser jättefin ut. Det måste kännas otroligt skönt. När du är klar med kuren, hur länge har du gått på tabletterna sammanlagt då?

Jag har tagit mina i 3 månader och är så trött på att känna mig trött hela tiden.



Hälsningar

Rebecka

2011-02-02 @ 11:25:47
Postat av: Tia

Tack så jätte mycket vad snällt , har räknat att det då har gått ca 4 månader :)

Inte så lång tid som jag trodde att de skulle ta men det är för att ja gått på en väldigt hög dos så "lådorna" har förbrukats snabbt , käkar 70 mg / dag



De kommer bli bättre tro mej, bara att hålla ut :)

2011-02-02 @ 13:52:06
URL: http://roaccutanresa.blogg.se/
Postat av: Jolie

Hej. klickade mig in på din blogg genom "stylesearch" och kollade på bilder i början när du skrev och guuuuuud vilken skillnad :) du har ju jätte fin hy nu, verkligen grattis till dig :)

2011-05-30 @ 13:41:05
URL: http://joliepernilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0