.



TRÄNING
!


Japp ni läste rätt , jag har börjat träna efter ett helt liv i lathet.
Kände att nu när aknen börjar ge med sej och förvinna är det dags att att tag i nästa problem !
Sen så har jag alltid dragit mej ifrån att gå och träna eftersom man helst inte vill gå dit med 10 ton smink i ansiktet, för att dölja aknen då alltså .

Men nu när ja är Akne - Fri (!!!) så kan jag utan problem ta mej dit med bara lite mascara på fransarna.
Känns helt SJUKT UNDERBART!



Hur som helst så tränade jag för första gången igår på Plus , blev 1 h Power yoga & 30 min löpband.
Tog det lite försiktigt så här i början, sprang inte hela 30 min utan blev mest power walk.
anledningen t att jag vågade börja träna var för att min ledvärk varit försvunnen ett bra tag nu

Än så länge mår kroppen bra hade lite ont i ländryggen igår bara men ska hålla er uppdaterade om
hur träningen kommer att påverka min kropp nu när ja går på roaccutan.





Kommentarer
Postat av: A

hej!

jag undrar hur din hy är i dagsläget, om du fått någon mer acne och om inte, om de gamla ärren har börjat ge med sig mer än senaste du gav en bilduppdatering!

2011-07-30 @ 00:12:02
Postat av: sandra

hej jag undrar om du har några roaccutan som du inte längre behöver så jag kan få köpa dom av dig? har tidigare fått utskriven av läkare men nu är finnarna tillbaka och han säger att jag måste vänta. men det vill jag inte.. så jag undra om jag kan få köpa av dig om du inte längre behöver? vore jätte snällt om du kunde höra av dig. mejla mig på [email protected]

2015-03-09 @ 13:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0